1. FIRMA RAFANI 2 Tomasz Kitkowski zobowiązuje się dostarczyć kupiony produkt/y(rzeczy) bez wad, z wyłączeniem wad
wskazanych w ofercie sprzedaży lub wad ukrytych. Po zakupie prosimy o wypełnienie formularza opcji dostawy, bądź o wysłanie do nas emaila z danymi adresowymi do wysyłki - nasz email sklep@cygarowo.pl
2. Należność za kupiony towar wraz z kosztami przesyłki prosimy przelać na nasze konto firmowe zwykłym przelewem bankowym, bądź zrealizować płatność przez wybrany system płatności.
W tytule zwykłego przelewu bankowego prosimy wpisać zamówienie nr ....
Dane adresowe do przelewu:
RAFANI 2 TOMASZ KITKOWSKI
UL. NOWOWIEJSKIEGO 1/LOK 110
10-162 OLSZTYN
nr. konta firmowego : 33 1140 2004 0000 3102 4323 0033
3.Towar wysyłamy w dni robocze maksymalnie do 3 dni od zaksięgowania wpłaty
4. Do kupionych produktów dołączamy paragon lub fakturę dla podmiotów
gospodarczych, jeżeli sobie tego życzą.
5. Informujemy, że mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni bez podawania
przyczyny i odesłania towaru nie używanego, w stanie nienaruszonym, wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny) nie później niż w terminie czternastu dni od pisemnego zgłoszenia odstąpienia od umowy, które należy przesłać na adres email sklep@cygarowo.pl
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
a) W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
b) Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej od Kupującego, Sprzedawca zobowiązany jest oddać pieniądze za kupiony
produkt oraz za opłatę pobraną za dostarczenie go ze sklepu do klienta, ale w granicy najtańszego i podstawowego sposobu dostawy, jaki jest oferowany na stronie sprzedawanego produktu. Jeżeli klient wybierze np. kuriera zamiast poczty, sprzedawca nie zwraca dodatkowych kosztów.
6. Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. Reklamacje wadliwego towaru należy zgłosić na adres email sklep@cygarowo.pl i powiadomić o tym fakcie telefonicznie, a następnie wraz z dowodem zakupu(paragon fiskalny) lub faktura odesłać na własny koszt, na adres firmy
RAFANI 2 TOMASZ KITKOWSKI
UL.NOWOWIEJSKIEGO 1/LOK110
10-162 OLSZTYN
tel. 604414176
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem email, lub w formie pisemnej na w.w. adres
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku reklamacji:
a) W przypadku reklamacji Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
b) Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej od Kupującego, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji, Sprzedawca zobowiązany
jest odesłać naprawiony lub nowy produkt i oddać pieniądze za dostarczenie go od klienta do sklepu, ale w granicy najtańszego i
podstawowego sposobu dostawy, jaki jest oferowany na stronie sprzedawanego produktu w zakładce /ZASADY WYSYŁKI/. Jeżeli
klient wybierze np. kuriera zamiast poczty, sprzedawca nie zwraca dodatkowych kosztów.
10. Jeżeli pojawiłyby się jakiekolwiek wątpliwości prosimy o niezwłoczny kontakt email, bądź telefoniczny na nr. 604414176
Sprzedaż skierowana jest do osób pełnoletnich, w przypadku wyrobów tytoniowych zgodnie z obowiązującym prawem zakupu mogą dokonać podmioty gospodarcze o statusie aktywnym, do paczki dołączona będzie faktura vat.